äntligen..ÄNTLIGEN!!

Bästa Anna o Bästa Jon har hjälpt oss genom att dra i lite trådar för att Flis skulle få en pre-medicinering som faktiskt skulle kunna fungera. Jag har sovit så dåligt inatt.. oron tar så lätt över allt annat. Vi kom till 12:an vid 7 imorse. Flis fick sitt preparat o sen är det ju bara o vänta. Å vänta..ca 30 min senare sov hon lugnt o var riktigt avslappnad. Ner till OP o där får jag alltid hjärtklappning. Det är ngt med lukten, ljuden, lokalen..*ryser* 08,40 gick de in till opsalen och Henrik kom ut..utan mitt barn bara med hennes gosekuddis. USch, då kommer det alltid tårar. Jag HATAR att lämna henne i händerna på okända människor. Det är itne rätt. Oron växer sig så stark under denns tid som hon är sövd.. När de ringde efter oss o sa att vi kunde få komma ner så vet man aldrig i vilket skick hon ska vakna upp i. Idag var det ren o skär lycka.. Hon sov länge, tittade upp ibland o kikade på oss med ett riktigt lugn i sin blick. Somnade om o det var så lugnt. Hon är så sliten nu min fis.. men hon mår alla fall bra o är inte snurrig. Monstermedicinen är satt sedan en timme tillbaks o nu börjar väntan. Det finns vissa personer som gör det värt att tro på medmänsklighet och jag tror verkligen på att goda gärningar belönar dig och sig i slutändan. ÄNTLIGEN fick det vara en bra dag på op. Just nu ligger Flis o sover en stund. Det är helt ok. Min älskade ängel.. Vila din lilla kropp.. Giftet är redan på väg in i dig o du behöver all kraft du har för att få ur dig skiten också.

Kommentarer
Postat av: Cissi

Hejsan, allt bra med dig? :)

2010-08-30 @ 13:43:27
URL: http://cevi.blogg.se/
Postat av: Anonym

Har tänkt ljus och tänker på er, så svårt att inte fälla tårar när jag läser dina ord ibland. KRAMAR!

2010-08-30 @ 20:39:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0