and it feels sooo good

Helt crazy, jag gjorde lite dåliga val igår. Det kallas för snaps. Denna gång en svartvinbärssnaps fr bästa Jimmy o Cissi. Det vart en o två o kanske tre..typ. Lägg till ett par glas vin på det. Japp, jag var var lite rund under fötterna igår. Gick o la mig strax efter midnatt. Vaknade vid 3 o kände riktigt hur min värld gungade till.. Oh noo jag kommer vara tokbakis om ett par timmar tänkte jag då. Flis kom in kl 8.30, jag slog upp mina ögon o voilá pigg som en lärka, snygg som få och inget extra gung i huvudet :) Oh yeah.. and it feels sooo good. Så fråga är följande: 1. morgonpromenad nu el löptur lite senare? 2. Börja plocka efter kalaset igår? 3.Slösurfa en stund till? Hm.. dessa jobbiga val en blåsig söndagmorgon. Sitter o kollar på 4:an. Jag gillar verkligen Peter Magnusson.. MEN..han åkte fast för sjöfylla för ett tag sen.. Nu debatterar han med justitieministern Beatrice Ask om att det borde vara ok att ta liiiite öl på sjön för man blir tydligen inte en sämre förare för det? (debatten i korta drag) HALLÅ? Inte smart sagt. Gå ut ur rutan, hem o lägg dig o ta en funderare på detta om sjöfylla..PÅ RIKTIGT.

Kommentarer
Postat av: Mr Puté

5 starköl plus något glas vin gör honom INTE till en bättre båtförare! Förstår inte ens hur han kan debattera om det... Väx upp, Peter! :)

2010-08-15 @ 21:28:42
Postat av: GT

TACK !!!! för hjälpen m stampis under helgen!!! Krama den duktigaste av alla !!/ GT

2010-08-15 @ 21:49:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0