Seriöst..what is this???

Min lilla Flisis fylller år om drygt en månad. Då fyller hon 4 år. 4 år liksom o jag kan helt ärligt säga att de nätter som hon sovit en HEL natt är lätträknade. Fatta.. Nej, det kan ni inte. Inte ni som har barn som faktiskt bemästrar sovkonsten. Jag är så gummistövlar med skaft trött. Just nu är det så att hon vaknar för att hon vill ha välling. Helst 2 ggr (tack för det kortisonet...)o ska helst upp på toa 2-4 ggr. Jag är helt slut, Henrik är helt slut, Flis är för tusan helt slut. Men vad ska man göra åt det? Orolig sömn o en orolig själ ger 2 föräldrar med sömnbrist som i sin tur leder till irritation o smågnabb...Måste ta upp detta med Flis bästa läkare.. herregud.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0