Mår så gott

Vilken härlig helg. Bra bättre o ta mig tusan bäst. Vi har laddat våra batterier o det har varit en win win för alla inblandade denna helgen. Höjdpunkt är ju många timmar o dagar med mammi o A. Höjdpunkt är att se sitt barn få värdefull mormortid o njuter av det varje sekund ( o mormor njuter hon med..O A såklart med). Henrik o jag fick egentid fredag o lördag. Flera timmar o vi shoppade till tusen o bara myste runt med våra påsar. Höjdpunkt lördagkväll. Middag med Cissilina o Oskar. Jag vet inte när jag skrattade så gott senast. Men så kan det ju gå när man har med sig egna damer...hihihi eller paddlar med en karaoke vid lurö..Sanslöst roligt. (Man måste vara med för att förstå det..) Mycket lek o bus o bara bra dagar. TUSEN TACK. Idag kom vi hem vid 14 o fick avnjuta MÅNGA soltimmar. Jag tog med mig Flis o GT på en 1½ timmes promenad. Riktigt skönt. Är lite mör nu o känner att halsen inte riktigt är på topp. Men det skiter jag i för det har ta mig tusan varit de 3 bästa dagarna på länge.

Kommentarer
Postat av: Sara O

Så underbart skönt!

2010-04-11 @ 22:41:48
URL: http://vaxlanda.blogg.se/
Postat av: Cissilina

underbart, hade redan glömt karaoken...!! skrattar det var helt fantastiskt underbart att få den tiden med er!!! Gulleni, vi hade också så himla roligt! Tack för att ni finns!! :D Puss <3

2010-04-12 @ 16:49:00
Postat av: Josefin

Låter helt underbart gums! :) puss

2010-04-12 @ 20:04:24
URL: http://josefinewedin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0