Tungt o ledsamt

Nej, jag vet verkligen inte vad jag ska göra. Tappa bort en klocka har väl alla gjort någongång i livet. Men det här jag går igenom nu.. det är så ledsamt och jag är innerligt ledsen. Det är en klocka utvald med kärlek och omtanke av min sambo o dotter till min 30-års dag. Suck..jag känner inte hur mycket mer jag orkar leta. Vissa saker har en tedens att dyka upp, bara man slutar o leta efter dem. Jag känner så här: Jag skäms och tycker det är fruktansvärt pinsamt. Jag har inte med mening tappat bort den, jag älskar den klockan.. kanske just därför gör det mig så ont? Förstår inte vart den kan vara.. att klockan går och går och går det vet ju alla.. men min klocka har utvecklat ben och verkligen GÅTT sin väg :( Vad ska jag göra? KÖpa en likadan??

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0