Riktigt nize

Har en riktigt bra känsla att den här dagen kommer bli riktigt tokbra. Jag har inläsningsdag o känner mig soppas med i skolarbetet så jag har tagit beslutet att Flisfisen får vara ledig idag. Mycket mys o skoj står på schemat. Jag resonerar så här..Jag unnar mig en läxfri dag. Eller.. nja inte helt kanske. Sitter förmodligen en timme sen när Flis sover efter lunch. Men inte mer. Riktigt nice är också att jag känner hur en kanarieöar-resa närmar sig. Lite sugen på Mallis också, men vi får se. Jag har lovat min lilla tôs en resa o det ska vi banne mig göra också. Om vi åker alla 3 eller bara 2 av oss får vi se. Spara-pengarprojektet pågår för fullt. Kanske dags o inkassera lite skulder runt omkring?

Kommentarer
Postat av: Anonym

Kassera in så att det ryker om det gumman!! Alla skulder är ju inte så långt borta heller ;) KRAM

2009-09-19 @ 13:39:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0