Kanarieörarna HERE WE COME!

Tänk er följande senario. Torsdag morgon. Jag sitter o läser tidningen vid köksbordet. Flis är i vardagsrummet o kollar på barnis. Hon kommer in till mig, kudden i ena handen o den andra handen lägger hon på mitt ben. Hon lägger huvudet på sne o tittar mig djupt i ögonen o säger. -" Mamma, kan vi åka till Kanarieöarna?" -" Va??!!, säger jag lite smått chockad." -" Jag vill så gärna bada i det varma havet mamma...!" -" Eh, ok..vart har du hört det här, är det ngn som har varit på kanarieöarna o badat i havet på dagis?" -" Det var ett sommarminne mamma..När kan vi åka?!´" ************************************************************************************************************************************************************************Så.. Nu är det projekt spara pengar som gäller. Ska rensa ur saker jag inte behöver, vill ha el kommer att använda igen. Jag har lovat min lilla älskling att åka till Kanarieöarna. Å banne mig, Dit ska vi också.

Kommentarer
Postat av: Jenny

Men underbara unge! Underbara mamma! Gud va Ni är söta!

2009-09-07 @ 18:50:39
URL: http://jennylindqvist.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0