Jaha.. som ett brev på posten

Värk i kroppen, feber...killande näsa..Hmm UNDRAR vad detta kan bli efter en vecka på småbarnsavdelning? Men det är så värt det. Jag har haft the time of my life den här veckan. Har verkligen funnit mitt kall att det är här jag vill vara. Natt till idag var jobbig. Sov oroligt o lättväckt. Alla leder gör ont, det känns precis överallt. Jag fryser trots 2 stickade tröjor o jag är en riktig blekfis. Men en liiiiten sak bara, jag har inte tid för det här. Det gååååår bara inte att bli sjuk nu. Har inte tid o har aldrig lust med det heller för den delen. Dags o kurera mig.. med lite Ben o Jerrys glass kanske? Glassen som verkligen gör det värt att få ont i magen ett tag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0