Ibland vet jag inte om man ska skratta el gråta

Första tanken som slog mig imorse när jag öppnade ögonen.. Fan, det är ju måndag. Jag har egentligen inget mot måndagar, så jag blev lite full i skratt bara av att jag tänkt just en sån negativ tanke. Låg o funderade på varför det var så lugnt i huset.. Flis sover!! Å där vaknade hon. 6.30...slår sällan fel där. Å där åkte H till jobbet.. ja, då var det bara o gå upp. Hade ju på ngt sätt inte sovit klart.. el drömt klart. Drömde så underligt, jag skulle ut på en ensam roadtripp till Jönköping. Vad jag skulle göra där har jag ingen aning om, men dit skulle jag. Jag kom till norrstrand när telefonen ringde. Det var Carro..som sa att allt blivit flyttat till KIL!? Say what? Jaja.. mer hann jag inte. För halvvägs till Kil vaknade jag..

Kommentarer
Postat av: GT

Ja du dessa drömmar är underliga eller hur!!! Ha en bra dag !/ kram

2009-09-21 @ 10:37:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0