*brrr*

Huga vad jag fryser. Det är ngt som inte stämmer. Solen har varit framme nästan hela dagen, luftvärmepumpen är på o elementen likaså. Ja, jag har feber för andra dagen i rad. Riktigt tråkigt. Men idag har jag alla fall fått vila, mellan varven. Helt sysslolös kan jag bara inte vara. Så..jag har läst en halv kurslitteratur bok (gôrbra, svårt att lägga ner den), lagat god lunch till min familj, tvättat, hängt och plockat in en tvätt. Tänkte baka också, men insåg att jag inte hade tillräckligt med saker, så nu är H o Flis o handlar så vi kan ta en mysfika efter maten. Totalt sett har jag nog varit ute ca 30 min totalt idag. Lite pinsamt med tanke på väder..men jag har liksom ingen energi att stå på benen en längre stund. Gissa om det var mysigt att krypa till sängs med Flissmulis o vila en stund. Gud va gôtt vi snarka. Jag en timme o hon ca 1½. Hon sover lite för lite på vardagarna så på helgen sover vi igen förlorad sömn. Måndag imorgon alltså. Måndag hela dagen. Flis ska till förskolan medans jag har inläsningsdag o ska beta av resten av min braiga bok. Älsklingssyster fyller år imorgon. Ska köpa ngt till henne som kommer från hjärtat o bara till henne. Finaste älsklingssyster..grattis i förskott. Love you <3 En annan underbar person som ligger mig o min lilla Flis varmt om hjärtat är Ballerina. Vore det inte nästan 30 mil mellan oss, en febervisa o söndagem så skulle jag sätta mig i bilen för att ge dig den största kramen ever. Finaste Ballerina, jag finns alltid här för dig vet du <3

Kommentarer
Postat av: Jennyh ♡ lever lyxliv på Malta ;)

hej :)

allt bra?



puss&kram

jennyh.se

2009-09-13 @ 17:16:58
URL: http://jennyh.se
Postat av: sara o

Men du... du har inte fått influensa? Krya på dig massor och försök att låta kroppen vila!

2009-09-14 @ 07:40:45
URL: http://vaxlanda.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0