andningshål

Jag åkte extra tidigt till stallet igår. Mycket för att jag var så ledsen och besviken på vad som hände på sjukan o ville inte att Flisan skulle se mig sån. Hästarna ger mig ro, det onda försvann för en stund. En varm mule som kommer och nosar goddag och bara kärleken man får gör att jag orkar glömma allt för en stund. Red på fina fina Hera igår. Vilken otroligt vacker liten häst. Alldeles på gräsen för att jag ska kunna rida henne, men gud vilken häst. Hon förstod mig, jag förstod henne och det var ett riktigt härligt samarbete. Mitt andningshål i en stressig och just nu tung vardag. Hästarna. Vackra Hera.. tack för att du hjälpte mig igår.

Kommentarer
Postat av: GT

Du hatar ordet NORMALT!! Är det någon som kan precisera ordet !!!!! Vad ÄR normalt o vad är inte det !! Vem säger att Normalt för läkaren är normalt för just DIG!!!!!( Har dom kollat förr på just dig eller går de efter "mallen" alla andra ser ut så!!!) Nä förstår att du är besviken på det svaret!! samtidigt som det enl såg normalt ut !!!Ja men ngt konstigt är det ju eller hur!! Tyvärr är det så att man måste vara stark o frisk för att orka vara sjuk!! Håller på dig jag! På dem igen !! GE DIG INTE!!! Många kramar Gt .

2009-09-30 @ 16:12:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0