liiite sur faktiskt

Blev uppskriven på Cliff igår. En stor häst som bara är 6 år gammal. ME DON`T LIKE. Han har varit knepig såå länge o varje gång det ska galoppas så får han spel o sparkar bak ut o bråkar. Ja, han gjorde så igår.. Jag fick hjärtat i halsgropen o blev riktigt rädd/ledsen. Jag vill inte mer var min första tanke. Ridlärar C försökte uppmuntra mig att göra nya fattningar på honom, men jag tokvägrade. Vi körde ett dressyrpass istället. Jag slet som ett djur, Cliff slet så han blev alldels svett o vi sket helt enkelt i galoppen. Det vi gjorde gjorde vi bra, men Gissa om jag kämpade? Ojojoj, pållen gick på tygel och lyssande till 100 %. Synd att jag missade galoppen bara, men jag vägrar galoppera på honom. Vill inte bli avslängd liksom. Nu hoppas jag att jag slipper honom ett tag framöver.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0