Fundersam o orolig

Flisen är verkligen inte ok. Jag kommer ringa rådgivningen imorgon för att ngn ska kika på henne under dagen. Resten av dagen kvittar känns det som bara ngn tittar på henne..Jag är en orolig mammi nu må ni tro. Hon säger att hon inte har ont, men orkar knappt gå en liten bit ens.. Inget spring i benen eller klätterlust. Hon är inte sig lik.. inte min lilla flisis :( NÅGON MÅSTE HJÄLPA HENNE..det är bara så. Jag är verkligen fundersam o orolig på vad detta kan vara. Är det allvarligt? Jag är orolig för morgondagen, jag orkar inte fokusera på allt som ska göras imorgon..Jag tar ett steg i taget. Det blir att ringa rådgivningen när jag kommer upp imorgon. Hoppas på en lugn natt för alla i huset <3

Kommentarer
Postat av: Jossan

Men usch då Sara, det låter ju inte alls bra....



Hoppas det går bra.



Kramar

2009-10-16 @ 21:10:29
URL: http://jossan-jossansblogg.blogspot.com/
Postat av: mamma

ja, ring rådgivningen

2009-10-16 @ 21:17:13
Postat av: Anna i Blge

usch det lät inge bra vänta inte åk in med henne ist.

kram anna med fam

2009-10-16 @ 21:40:09
Postat av: Josefin

usch då, lilla gumman, ring 1177 så fort du vaknar! puss

2009-10-17 @ 01:13:45
URL: http://josefinewedin.blogg.se/
Postat av: Lotta

Tänker på dig och din lilla tös :( blir bra det här ska du se. kram..

2009-10-17 @ 12:06:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0