1 oktober

Tar en hemmadag, pluggar vidare och suttit i telefonkö....... Jag har försökt att få tag i min läkare. Gårdagen var såå inte att leka med. Hade ont ont ont i min kropp. Nej, inte träningsvärk..utan värk efter en röntgenundersökning. Läkaren var jättebra som gjorde undersökningen, MEN liiiite hårdhänt. Jag hade ondare än vanligt igår o hade svårt att röra mig. Det hugger o drar både i magen o ryggen. Man orkar inte sträcka på sig eller sitta för länge alldeles ihopkurad. Jag hoppades o bad verkligen att få prata o helst komma till min läkare idag.. Men tjii fick jag. Nonono.. hon vabbar idag. Jag får fint vänta tills imorgon o försöka igen. Känner att jag fortfarande är öm runt njurarna.. bara det inte blir skit av den här dagen med.. Jag ska ju rida i eftermiddag (om det slutar ösregna då alltså..)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0