Jobbig natt i huset

Det är skönt att vara hemma, sova i sin egen säng och bara gå runt o skrota. Men vi har en osalig liten ande här hemma som varken vet ut eller in på nätterna. Hon är så trött, men har ingen ro i kroppen att låta den vila. Inatt var nog den värsta natten på länge.. Hon ropade efter oss 01.50, fick välling kl 02, sov ngn timme sen upp på toa, sov ngn timme, sen välling igen vid 04 för att sedan gå upp med Henrik kl 06.15. Sitter o tittar på henne nu.. hon sitter o klipper o klistar. Piggelin utan några som helst tecken på trötthet eller oro. Äter bra gör hon och dricker bra med.. Önskar bara att smärtan som hon har i sina leder kunde ge med sig någongång.. Hon har inte gått själv sen vi blev inlagda den 23/10. Hon var på g lite förra veckan, men efter behandlingen i onsdags fick hon ondare i sina ben igen. Stackars liten. En del av hennes mediciner ger fruktansvärda biverkningar..herregud..räcker det inte med det hon redan har??? Jag har lovat henne att vi ska göra 3 speciella saker idag. 1. Gå till Stampe(grannens kanin) 2. Baka lussekatter och 3. Se på Tingeling eller Nicke Nyfiken på dvd tillsammans. Mycket mys blir det.. ibland gäller det att kunna aktivera när hon är på humör. Har ork och vill själv. Min kreativa anda sätts på sin spets vill jag lova.. det är dags att investera i lite roligt o stimulerande pyssel tror jag. Jag är riktigt sliten efter natten.. Jag ser inte alls fram mot att gå ut eller baka..men vad gör man inte för sitt lila barn..Jag gör allt för dig min underbara lilla tjej.. älskar dig..

Kommentarer
Postat av: mamma

jag beundrar dig oerhört, du lilla starka. älskar dig

2009-11-23 @ 13:28:34
Postat av: Sara Nyström

Du gör ett fantastiskt jobb som mamma.

2009-11-23 @ 18:27:23
Postat av: Anna i Blge

Flis ska vara stolt som har dej o H som förälder.

tänker på er kramisar i massor

2009-11-23 @ 18:49:47
Postat av: Josefin

du är verkligen den bästa Sara!

Önskar jag kunde "kliva in i dig" och ta över för en dag så du fick lite utav den vila som du behöver.. gör vad som helst för Er! Goaste Bästa Saris & Älskade Flis.. pussar!

2009-11-23 @ 20:31:19
URL: http://josefinewedin.blogg.se/
Postat av: ida

Har sagt det förut o säger det igen: DU ÄR EN FANTASTISK MAMMA!

Och, du är den bästa mamman för Flis. Kram!

2009-11-24 @ 08:21:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0