Äntligen ngt bra..

Läkaren kom in till oss igår em, han satte sig ner o tittade på oss.. Jag höll andan. Han kommer liksom inte in till oss med annat än riktigt dåliga nyheter. Dessutom förknippar F honom med smärta.. Det är inte bra. I alla fall.. Han tittar på oss o säger..Vill ni sova hemma inatt? VA??? Permission?? Ja, värderna ligger bra just nu, fullt medveten om att det kan slå om precis närsomhelst, så vi fick åka HEM igår.. Guuud vilken känsla. Samtidigt kommmer nervositeten. Tänk om frågor är de värsta... suck.. Men jag kan glatt meddela att vi alla har haft en underbar natt. Alla har sovit gott o njuter av få vara hemma en stund. Vilken underlig känsla efter att ha varit på sjukhus så länge. Det är inte meningen att vi ska bo på sjukhuset, även om det kommer bli många turer dit med övernattning. Måste ta tillvara på de dagar man får. Nu ligger flis o myser i soffan med välling.. Jag sitter brevid o bara njuter. Mitt lilla hjärta.. jag älskar dig så mycket..

Kommentarer
Postat av: mamma

så underbart!!!!!!!!!!!! NJUTER av att läsa detta. pussar kramar och mycket kärlek till er

2009-11-13 @ 07:37:04
Postat av: Josefin

Gud så gött för er! Jag blir så glad o rörd av att läsa detta så jag har gåshud över hela kroppen! :) Pussar o kramar från mig o Ellis!

2009-11-13 @ 09:30:59
URL: http://josefinewedin.blogg.se/
Postat av: sofie p

hej

va skönt att det går lite bättre nu och ni får va hemma och bara va lite, vi håller tummar och tår för er!

kram sofie

2009-11-13 @ 12:18:50
URL: http://fifi83.blogg.se/
Postat av: Josefin

Va skönt för Er att få vara hemma :o)



Kram

2009-11-13 @ 12:22:38
URL: http://jossan-jossansblogg.blogspot.com/
Postat av: Sara Nyström

Vad underbart för er! =) Det blir bättre o bättre ska du se =)

2009-11-13 @ 16:30:13
Postat av: Anonym

2009-11-13 @ 16:46:34
Postat av: Gt & GB

Känns bra att ha er hemma !!! kramar från en förkyld gt som mao inte kan komma o kram !! Men jag finns om du funderar över ngt jag kan råda o svara på!! Kramar till er alla

2009-11-13 @ 17:19:12
Postat av: Jeanette

Å så skönt för er att få vara hemma massor av kramar nettan

2009-11-13 @ 23:08:16
Postat av: jessica

Skönt att få fylla på orken lite... Kram ( Jossans Syster)

2009-11-15 @ 20:55:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0