Intensiva veckor avklarade

Det är med stor sorg i mitt hjärta som jag kan meddela att vfu´n är slut. Slut i flera bemärkelser. (Har en slutpraktik kvar på 5 veckor ht 10) ´ Det har varit en fantastiskt kul och lärorik tid. Men det har även varit en känslomässigt tung resa den här omgången, jag får lära mig av det med, utvecklas med det och lägga det i erfarenhetsryggsäcken. Vfu är så otroligt lärorikt. Hur underbara barn som helst, underbara personal och härliga föräldrar. Jag har stortrivts ut i fingertopparna. Det har varit 5 intensiva veckor. Jag har fått höra hur ambitiös jag är och att jag verkligen passar för det här jobbet. De positiva superlativen tar aldrig slut och det är synd att jag inte har mer vfu på det stället. Tack och bock för den här tiden <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0