Vilken underbar dag!

Jag o min lilla vapendragare har haft en underbar dag. Fm tillbringades hos Jossan o Ella. Tusen tack för en härlig stund med goaste småtjejerna. Vilka stjärnor vi har *S* Mätta o belåtna åkte vi hem o la oss i mammisängen. Japp, stor-snark (jag) somnade gott gott gott och vaknade till när jag hörde fler mans röster än H. Åh fan vad blir det nu??? Jojjomensan, Håva o Hasse dök upp som en liten popupgubbe-i-lådan. Jag masade mig ut o var helt väck en stund. Tog med mig datorn o en kopp kaffe o satte mig i köket för att vakna till. Är inte social efter sömn. Flis kom upp lite senare o fann sig snabbare än sin mammi att underhålla gubbarna. Goaste Håva som satt o spela Bamse-lotto med flis o härliga Hasse som satt o lekte med gossedjur o målade så fint med flis medans jag lagade middag. Tack! Efter maten frågade jag flis om hon ville gå ut en sväng o det blev en härlig timme ute i friska luften. När vi kom in kröp vi ihop oss i en soffa o kikade på bolibompa ihop. Det är så myyyys att ligga o gosa med smulan en ledig söndagkväll. Fast smulismys är aldrig fel egentligen...hon är ju bara så snosgos.. Lite senare tog hon en kvällsdusch o ren o ny pyjamas på så gick vi till sängen o läste "Lotta på Bråkmakargatan!" Flis tittar på mig när jag läst klart så säger hon "Mamma..jag är också en busunge, som Lotta på Bråkmakargatan. Jag är inte för liten och kan visst i smyg!!! hihihihi smulishjärtat! Nu sitter jag i hemmets lugna vrå, datorn i knät och wipe out på 5:an..gud va sjukt. Snart är det BECK..Bästa på hela veckan. Ha det så gott nu. Jag ska ta lite varm mormorsaft o njuta av en skön söndagskväll o återblicka en perfekt helg. Snart kommer det bilder. Har hittat sladden igen :)

Kommentarer
Postat av: Anonym

vad säger man?????? waaaaooo? eller?????

2009-03-22 @ 21:22:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0