Studiebesök

Har varit på studiebesök idag.. en skapande verkstad i Kristinehamn och det var riktigt inspirerande att bara komma in o lokalen och träffa ÅKE. Sen blev vi lite besvikna..tänk er själva sitta o lyssna (på bra saker men ändå) i en miljö som skriker..SKAPA I OCH MED MIG!!!! Fick vi skapa? nope. Inte ett endaste dugg..Synd.Men vi fick alla fall med oss lite tips o idéer efter vägen. Ullis, Vickan o jag tog en lunch på Donald´s..Mmm inga fel där inte. Snart ska jag hämta smulis (om en timme typ) och sen bär det av till Maria o Josefine för en tacomyskväll..Mmm Inga fel där heller tycker jag. Men nu ska jag tacka för mig så länge och sätta mig o knåpa ihop lite skolarbete innan jag ska åka till dagis.

Kommentarer
Postat av: Natasha Roxy

synd att ni inte fick skapa:/

2009-03-17 @ 14:52:39
URL: http://crazydoll.blogg.se/
Postat av: Anonym

och vad sa doktorn då? du askulle ju ringa idag.

2009-03-17 @ 17:17:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0