Shoppingdag

Tog med mig Flis o H till Bergvik för lite kvällsshopping och jag kan bara konstatera följande..JAG VILL HA ETT JOBB MED FAST INKOMST..Tänk vad mycket man vill ha men inte kan köpa..eller kan o kan.. Det handlar om prioteringar. Så snälla CSN..Öka bidraget är ni snälla så jag också kan få det lite fint här hemma. H kom hem med måååånga påsar. Mq, HM, Brothers, Bergqvist skor...*SUCKAR HÖGT* Flis fick också en påse med sig hem från PoP. Nu kommer både sambo o dotter vara superfina nästa helg när vi ska på kalas för bästa Christine som ska ha födelsedagsfest. Nu är det bara jag kvar. Har ingen aning om vad jag ska sätta på kroppen. Har ju min Ûberfina klänning som jag hade på syrrans bröllop i fjol.. Men det finns ju anledning till att jag bara användt den 1 gång...Tja..vi får se. En blus, kjol och stövlar kanske? Vi får se. Imorgon bär det av till stallet igen. Barbacka denna gången. Detta ville nog mormor inte veta men jag lovar på hedersord att det kommer gå lugnt tillväga och vi har inga planer på att ramla av. LOVAR!!! o Dessutom ska flis ha älsklingsHENNA så henne släpper flis inte taget om i första taget.

Kommentarer
Postat av: GT

Kom ihåg att man inte är en riktig ryttare förän man trillat av häst ryggen ett x antal ggr!!Bättre att göra allt när man är liten!! Lycka till Världens BÄSTA Flis i morgon på häst ryggen / GT & GB

2009-03-13 @ 23:18:55
Postat av: mamma

kanske en som typ henna idag. inte så högt upp. kram

2009-03-14 @ 06:29:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0