Mysdag

Mys 1 var på fm med flis. Eftersom hon alltid vaknar tidigt så kan man vara väldans effektiv o hinna med lite kul saker. Vi var ute i 1½ timme o promenerade till hästarna som bor i närheten o sen promenerade vi vidare o hamnade på gatans dagis. Helt folktomt såklart o en hel lekgård för oss själva :) Mys 2 var 11.45 när jag hämtade älsklingssyster o styrde vår kos ut mot bergvik. Åh vilken perfekt em, ni anar inte. Vi hann tom IKEA. HIhihi 48 kr fattigare så styrde vi hemåt. Köpte ursöta foppa-tofflor till smulan. Hon hittade påsen direkt så nu får jag hitta på annan påskäggspresent till henne :) Familjen var ute när jag kom hem, så jag sa hej o gick in o fixade maten. Det tog ca 2 sek för ngn att äta maten för sen lockade ngt annat ute i gargaget. Jaja..gör som du vill, jag o smulan tog fram glass,strössel och chokladsås/jordgubbssås o hade kvällsmys. Nu sitter vi o tar det lugnt, snart dags för lite välling o sagaläsning. SÅ var det måndag igen imorgon. Massor av att göra står som vanligt på schemat, men det är bara kul grejer så det gör inget.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0