Hipp hurra för mig idag!!

Yej, jag fyller 30 år idag! Jag har blivit uppvaktad som aldrig förr och graturlationerna verkar aldrig ta slut. Presenter o tårta, god mat och oerhört underbart sällskap. Tusen tusen tack. Vad jag har fått? Ja, herregud. En röd cykel av min pappa och Christine..*ja, jag började grina när jag såg den* en vacker stilren klocka av H o Flis. 2 presentkort på Suzie Picant..Mmmm dags o njuta bara för mig själv. Svärmor o svärfar gör alltid för mycket (på ett bra sätt)jag är älskad, det märks. Love you 2!! Älsklingssyster o Oliwer dök upp o hade med sig en present som verkligen rörde mammihjärtat. Ett namnsmycke med Flis namn på o med plats för fler namn i framtiden (NEJ, JAG ÄR INTE GRAVID!!!) En vinflaska från mina vänner Ullis o Vickan :) Vi kanske ska dela den? Bästa GT o GB kom över o trotsade sjukdom för min skull. Tusen tack, jag blev sååå glad när ni kom. Det värmde verkligen. Du känner mig väl GT..man ger bort vad man vill ha..hihihii. Blommor o blader o hur många sms o samtal som helst.. I´m loved <3 Jag säger TUSEN TACK..för allt, det här är den bästa födelsedagen på minst 10 år. Det här är värt att grina en skvätt för..Ögonen värker av trötthet o kroppen är skönt utmattad.. Enda tråkiga med dagen är att jag inte hann rida. Men men..jag får ju ta igen det en annan dag o på lördag ska ju Flis o jag till stallet igen :) Peace and loooove my family and friends. Nu ska jag packa ihop för dagen o ta med min sötis sambo o lägga oss. Han har varit fantastisk ikväll, hjälpt mig att plocka fram o iordning o servera. Tack älskling..jag vet att du läser ibland så...Jag älskar dig, tack för allt idag <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0