Halvdag

Jag gjorde en halvdag idag. Trodde verkligen att jag skulle orka härda ut, men icke. När det värker, bränner och svider i ryggen både på in och utsida så vill man bara krypa ur skinnet och försvinna. Jag gjorde en halvhjärtad redovisning..Kroppen var inte med mig så då är det svårt att verkligen ge 100%. Jag gjorde alla fall mitt, och nu är det gjort. Vi har haft sjukt många redovisningar under ht o delar av vt. Mer komma skall... Jag ids inte ens att bli nervös längre, hahaha redface är borta och jag har insett att det är roligare att vara spontan och köra med improvisationer. Det funkar i 9 fall av 10 (för mig alla fall). Nu är jag hemma efter ha tankat kaffe efter vägen. TACK V!! Vad gulligt av dig att bjuda in en sjukling efter vägen.. Saknade mina parhästar idag..Sara, Vickan o Ullis.. Det var såå tomt utan er. Tänker på V till hösten. Telefonerna lär gå varma då minsann... Nu ska jag ta o skicka in ett arbete på it´s till Mona. Men först ska jag knalla ut til tvättstugan o plocka fram en voltarentabl ur medicinskåpet. Det känns så väl att den tabl som jag tog imorse har slutat verka :(

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0