Dagen so far

Dagen började 6,15 igen..Såå inte ok, smulan min..Men vad göra? Ett par timmar senare åkte.. Jag o Flis på tipspromenad på Kilenegården. Flis stoltserade med 12/12 rätt (med mammihjälp) och jag fick 7/12 rätt. Vilka frågor. Djur/natur/geografifrågor är inte min grej helt klart. Tex.. hur många km långt är Sverige?? Öh.. Tex hur många av Sveriges befolkning bor inom en 3 mils radie nära havskusten svarsalternativ 30% 50% 70%??? Shit alltså. Promenaden var 2.5 km lång o flis gick faktiskt ett par hundra meter själv, sen åkte hon vagn resten av vägen. Vi fick oss en fikabiljett som berättigare oss till en kaffe o en saft för att vi hade kämpat oss igenom banan så bra. Vi tog en liten sväng till lekparken på Kilenegården och jag fick knappt med henne därifrån. Nästan 2 timmars utevistelse gjorde oss gott. Nu ligger smulis o sover en stund. Jag ska ta min flit, kaffekopp och sätta mig mot husväggen och njua av solen som tokskiner ute. Jag ska bjuda på lite bilder av smått o gott av saker som hänt o gjorts av oss den senaste tiden. Ska som vanligt jaga rätt på kamerasladden bara..*slarvmaja* so long så länge..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0