Såå dåligt (fast jag träffa Josse o det var ju bra!)

Blir argare o argare för var minut..Besöker man ett officiellt midsommarfirande gör man det i regel för barnens skull. Detta innebär att vi åker dit för att dansa kring midsommarstången med de små. Kanske får vi ut ngt av det vi vuxna.. det är upp till gemene man. Är det dessutom uppehållsväder med inslag av SOL!!! så vill man ju att barnen ska få ut mesta möjliga av dagen. Vad händer? Nu hänger jag ut SKOGHALLSPARKEN rejält o säger att det var sjukt dåligt. RIKTIGT PISSIGT. Vem vill se ett folkdanslag dansa runt, runt...runt, runt..RUNT..Dom började dansa 12.15 o när kl var 13.15 orkar jag inte mer. SNÄLLA NÅN!!! Barnen var otåliga men det sket de i..bara tanterna o farbröderna fick dansa så var det väl bra..MYYYY GOOOOD. Träffa Josse alla fall. Uhh vad jag saknar dig. Gissa.. Rymmer hem till dig BY MYSELF ngn kväll. Måste prata ikapp oss. Flis gick på femtielva (som vanligt nu för tiden o det är fruktansvärt tröttsamt..) Hittar en bit kol o ritar på sina händer o sen på MIG o min klänning..*GRRR* Vart som sagt ingen dans -världens jävla ripoff!! Tur att det inte kosta pengar för då kan jag lova att det skulle ta hus i helvete hos mig o många flera besvikna barn och föräldrar. Jag är så besviken o arg (inte bara för idag..men ändå), jag kanske skulle låsa in mig på toan o grina en skvätt????

Kommentarer
Postat av: Jossan

Dansa dom så jäkla länge????

2009-06-24 @ 20:49:30
URL: http://josefinewedin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0