Mysa

Vilket filmväder det är idag. Ojojoj..solen lyser med sin frånvaro o regnet smattrar gött på mitt altantak. Flis ligger o sover gott med sin far som inte tagit sig upp än. *Skräll* Jag sitter i soffan under mitt täcke o bara njuter av att inte behöva göra värst många knoop idag. Bästa Farmor styr upp middagen så inte ens det behöver jag bry mig om. Jag funderar på att baka ngt. Baka är ju kul..Hm..kanske det. Ska ta en liten fundering på det. Det finns en person som jag skulle vilja åka o krama på just nu, GUMMA... jag tänker så på dig. Underbara du..snart 2barnsmor å allt..det är stort o jag blir glad ända in i själen när jag tänker på att det ska komma en liten till.. Börje2 liksom Välkommen till världen :) Jag (som många andra) längtar efter dig <3 Nej..om man skulle ta en liten bakdag kanske?? Kan ju inte sitta o slöslappa hur länge som helst...el så gör jag det..det visar sig.

Kommentarer
Postat av: gumma

Min Gumma det ä du dä.... =) Blir nog så att imorgon måste jag komma förbi å krama på dig om inte en liten vill ut inatt så att säga hihihihi Älskar dig! Å sparka göbben i röva å säg UPP MÄÄ DÄJJJ hehehehe PUSS PUSS

2009-06-20 @ 18:01:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0