Men Hallåååå

Gräsmattorna jublar o mina altanblommor lika så. (Typ sniglar o grodor likaså) Men nu kan det väl hålla sig borta med regn ett tag el? Jag vill åka o bada o mysa på stranden med Flis. Ha picnic med oss o ha det riktigt gott, varmt o ledigt. Jag vill ut o njuta av min ledighet. Inte sitta inne o småkika upp mot himmeln för att se NÄR nästa stora regnmoln vankas. Jag vill hänga ut min tvätt för det luktar sååå gott när den får lufttorka. Jag vill äta frukost ute i solen o njuta av en kopp kaffe med fågelkvitter de dagar jag är ledig. Så snälla mr/mrs/ms vädergud.. kom igen o var lite schysst.. svensk sommar sucks just nu.. mer värme o sol åt folket. PLEASE!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0