Mariebergsskogen in the rain

Jag hade lovat Flisen att vi skulle åka till M-skogen igår. Hade INTE planerat för regn..tro mig. Men, så kan det vara ibland så jag sa till flis att vi tar det en annan dag. NEJ!!! Vi skulle dit o därmed basta! Eh..jaja... Vi åkte väl dit I REGNET!! Då säger smulan..-" Det är inte farligt med regn mamma..vi blir lite blöta bara!!" Men jag SKA se djuren innan vi åker hem"... Hm å så vart det. Blöta o kalla satte vi oss i bilen å åkte hem til Maria o Josefine. Superhärliga timmar som gick alldeles för fort.. Lillsmulan J är så otroligt skön o underbar..LOVE HER! (dessutom gillar hon mig skarpt så det jämnar ut sig:) Finfin dag trots regn

Kommentarer
Postat av: Deniesé

God förmiddag!

Ville bara kika in och önska dig en trevlig onsdag!

Kram :)

2009-06-03 @ 09:31:39
URL: http://liketolive.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0