Kvällsdopp med Flisen

Lagade till en riktig smarrig middag till mig o Flis, lite svårt att njuta av måltiden då det svider i nästan hela munnen :( Får se ngt bra i det o det är ju att jag äter mindre nu än vad jag vanligtsvis gör. Efter maten packa vi en liten påse med badhanddukar, badkläder o filt o drog till mörudden för ett kvällsdopp. ELler mja..kvällsdopp är en defintionsfråga..Vi låg i vattnet i 30 min tills vi skakade tänder båda 2. På väg upp träffade flis dagispolaren E. Guuud va barnen busade runt..grävde, pratade och skrattade så de höll på att kikna. Hur sandiga som helst fick de ta ett sista dopp tillsammans...Yttligare 15 min i vattnet :) Vi kom hem kl 20 o nu ska jag fortsätta plocka i huset..En underbar person kommer imorgon å då vill jag att det ska vara lite fint alla fall.

Kommentarer
Postat av: mamma

härligt låter det

2009-06-30 @ 20:49:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0