Just nu..

Sitter jag här..som en osalig ande som aldrig får ro. Jag känner mig illamående och utpumpad.. Tårarna som fallit, bränner kvar i sina fåror på mina kinder..Besvikelsen har inga ord. Jag är in i själen djupt ledsen och du förstår inte ens varför. Du har förstört något så otroligt värdefullt för mig, ett förlåt kan inte laga det här. Det är fruktansvärt att jag inte ens vill höra dig säga förlåt.. för det kommer du ingenstans med. Jag vill bara få dig att lyssna, respektera dina medmänniskor, bemöta andra som du själv vill bli bemött och tänka innan du handlar...Men du är bara 3 år gammal. Jag begär mkt av dig, du vet att jag försöker och jag vet att du är och du kan så mycker mer än vad jag tror i många fall.. Men det du gör..sättet du gör det på gör mig såå ledsen.. Jag har nog en sömnlös natt framför mig... Jag vet inte hur jag ska orka se dig i ögonen imorgon..du har glömt bort gårdagen, är glad över den nya dagen o ser fram mot en kort-dag på förskolan o jag är fortfarande ledsen o förtvivlad o kan inte riktigt släppa det som hänt... Det är stora ord..men det är min största kärlek som gjort mig ledsen. Min dotter..... som kan göra mig själa-glad o förtvivlande ledsen på noll o ingenting. Älskar dig min lilla sötis.. din nyfikenhet ställer till det för dig..Tro mig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0