Hemmadag

Mycket saker o besök stod på att göra listan idag, inget blev det. Jag känner mig inte pigg för fem öre. Flis o jag har haft en hemmadag med ett kojabygge, pusslande o utelek. Utelek bestod av att blåsa såpbubblor i regnet...Flis = superlycklig på alla sätt o vis. Jag: fullt utrustad i regnställ, halsduk och stövlar. Det känns verkligen inte som juni. Nästa vecka är det midsommar..Förr i tiden (JA FÖRR I TIDEN..FÖR FLERA ÅR SEN RÄKNAS FAKTISKT SOM FÖRR) tog jag mitt premiärdopp utomhus i sjö el hav (hav har inte hänt värst många ggr i Sverige måste jag erkänna). Detta kommer absolut hell no inte hända i år. Vete tusan om jag är redo för beach 2009. Nja..Typ inte. Bad ute är överskattat i alla fall. Midsommar också för den delen.

Kommentarer
Postat av: GT

Håller m dig o väder mm !! Ne ngt premiär dopp lär det inte bli om inte det blir 40 grader varmt denna veckan förstås!!Hoppas du mår bättre snart Ha det gott Kram/ GT

2009-06-13 @ 14:21:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0