Hälja!

Jag har varit frånvarande ett par dagar...jag säger bara..JOBB! Det är högsommar ute..å pissvarmt inomhus. Men det har som vanligt bara varit härliga människor på bygget så det mesta flyter på utan komplikationer. På lördagkväll spelade GT o jag till oss en vinst i kubb mot gubbarna..mohahaha we rule!! trött som ett as, la jag mig o slocknade direkt. Söndag åkte vi till Blomsterlandet o köpte petunior..röda o vit-röda..supersöta. Vi tog en prom till min farmors grav o flis är fylld av frågor. Varför finns inte din farmor då mamma??? Min farmor finns ju........................Idag är det måndag. Vi är lediga, det är sol och det blir en mysdag på hög nivå. Förmodligen premiärdoppet ute idag..Kanske..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0