Nu då? El..nja kanske inte

Shortsen har åkt av o på hela dagen. Kan liksom inte bestämma mig för om det är tillräckligt varmt o soligt ute..Just nu är uppvikta jeans på. Det är gött. Hade tvätt som hängde ute..tills det började regna. Å när slutade det regna, jo när jag har bökat ner all tvätt i tvättpåsen o burit in den o hängt den IGEN inomhus. Suck, ge mig sol o sommarvärme igen. Ska inte klaga (O INGEN ANNAN HELLER..FÖRSTÅTT!!)på en ny värmebölja så man kan sola, bada o njuta ute på kvällarna. Det är alldels jämngrått ute. Yej.. tur att jag har planer för kvällen som hålls inomhus o med lite alkohollada som pricken över i. Problemet är bara.. hur tar jag mig hem? Det lutar åt cykel faktiskt..med regnjacka o regnbyxor. Egentligen...en taxi vore sååå nice, men det är dyrt även med en minitaxi. O svarttaxi?? HELL NO! Buss? Jo vore ett alternativ.. OM DET GICK NGN..Suck. Blir väl o trampa hemåt tonight. Ska gå o väcka liten prinsessa ur skönhetssömnen nu....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0