världens bästa handledare!!

Den har jag! Jag är ledsen, men INGEN kan mäta sig med min Gisela. Nooo one. Idag när jag lämnade smulisen på dagis så kom hon ut för att ge mig en bamsekram o tacka för senast. Det var ju när vi spelade teater för bästa barnen <3 Och inte nog med det, hon hade ringt min vfu-samordnare och sagt att hon ville att jag skulle komma tillbaks till dom nästa vfu.period. Egentligen så har jag gjort mitt där, borde kanske se ngt annat, men varför? Jag känner ju mig så hemma där och mår otroligt gott bland barn, personal och föräldrar...Så, det som komma skall är ju vfu i förskoleklassen..(det hinns med en annan gång.. o ja, är fullt medveten att jag inte har sååå mycket praktik kvar men det löser sig.)Men nu kan jag andas ut o må gott för att jag vet att jag är efterlängtad och alltid lika välkommen tillbaks. FAN VAD KUL!!! Jag blev så rörd över hennes handlande och otroliga engegemang och grinade hela vägen hem, o bara för att jag skriver om det nu så bölas det lite till..Fan va gulligt, fattar ni vilken underbar människa hon är?? Jag kunde aldrig fått det bättre.. Hon är min inspirationskälla och mentor alla ggr..

Kommentarer
Postat av: mamma

du kanske också är underbar, har du tänkt på dt då?

2009-01-28 @ 10:47:36
Postat av: sara

Jooo el så är Gisela o jag en riktigt bra kombination som kompletterar varandra?

2009-01-28 @ 13:07:34
Postat av: Sara

Go girl!

2009-01-29 @ 19:05:14
URL: http://vaxlanda.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0