no more troll

Nope nu får det vara bra. Mitt hår har talat... Trasseltroll är bara förnamnet på det o jag undrar verkligen hur jag ska reda ut det idag? Jaja, sista uppspelet idag o självklart den sämta gången. Det kändes bra från början, men sen blev det missöden.. det ena avlöste det andra :( Inge kul alls o bli inspelad på film när det är ett resultat man inte riktigt är så där supernöjd med. Våra 2 andra föreställningar har varit klockrena, riktigt bra alltså.. men nu idag. Vad hände liksom? Jaja.. orkar inte. Hämta flis tidigare idag o klädde på oss ordentligt för att kunna njuta av snön som är här (NU...vet inte hur länge eftersom det är plusgrader ute...)Pulka upp o ner i slänten o lite bus...gud alltså. Känns som luften gått ur totalt. No more troll kan vi kallt konstatera alla fall.. Nu väntar ett spännande seminarium på onsdag...Är inte nervös egentligen för jag är stolt över min essä..men hur tolkar de andra den? Spännande. Nu vankas mat. Lasagnette...Mmmmm.. o det bästa av allt..det är inte jag som har lagat mat idag..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0