morgon igen...

Har legat i min obekväma säng o sovit oroligt hela natten. Förstår inte varför, jag brukar sova dåligt när jag ska upp tidigt, men inte ens det kan jag skylla på idag. Timmar efter timmar..vrida o vända mig runt runt för att hitta en bra ställning. Nu ligger flis o jag ( min alltid lika morgonpigga Flisan) i varsin soffa o slappar. ORkar inte blunda heller :( Kan lova att det blir en lång låååånga dag. Tex om 3 timmar åker Flis o jag till stallet, o om 7½ timme lite drygt åker jag till jobbet. LÅNG DAG!

Kommentarer
Postat av: Vickivire

Förstår dig... sitter just nu på jobbet och tycker synd om mig själv... men lite skönt att veta att det är inte bara jag som är på jobbet.. hehe =) DU MÄ!!! haha =) Kul dag i stallet! Ses på måndag!



Kramar Vickivire

2009-01-31 @ 15:26:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0