Mammi Bestämmer!

Efter yttligare en maktkamp idag så är det dags o sätta hårt mot hårt. Hennes handlande kommer att få konsekvenser punkt slut. MAMMI BESTÄMMER följande; dummar man säg så ska det komma en ursäkt, kommer det tjafs/bråk/slag så tar jag bort ngt som hon tycker om (KORKEN O KUDDEN är mest i farozonen..)och vid läggning så är det bara o ligga i sängen o gilla läget. Inte ok att vandra upp o ner till kl 22. Nooo way. Trotsa på du smulungen min.. men nu är det hårt mot hårt som gäller. Är du den goaste gullungen som du kan vara så ska du givetsvis få tonvis med beröm o uppmuntran, Mitt i ditt värsta vrål o vansinnesutbrott så ska jag försöka krama dig o överösa dig med kärlek..Men bara så du vet.. MAMMAS REGLER GÄLLER!

Kommentarer
Postat av: Evelina

Du är en underbar och jättebra mamma, gumman :) Och vem kan tro att det blonda lilla yrvädret är så envis och bestämd som hon är? ler Keep it up och du ska se att det här är över på nolltid....när hon är sisådär 19 ;)

kram

2009-01-12 @ 07:10:14
URL: http://peaceofcakeblog.blogspot.com
Postat av: Lena

Hejja sara hejja sara=) You go girl! Kram

2009-01-12 @ 16:36:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0