Glädje!

Marie o jag bokade en dejt idag o styrde kosen mot Granngården i Alter för att köpa ridutrustning. Jag är 1200 fattigare men det är längesen jag är sååå glad över att ha spenderat en sån stor summa på ngt jag verkligen vill ha o vill göra. Det närmar sig nu. Tisdag nästa vecka så är det dags..dags för gums att bege sig upp i sadeln igen o ta upp världens roligaste hobby/träning. RIDNING!! Jajjamensan. Det är o bli ridtjej igen. Min 30-årskris om det inte vore så att jag hade gjort det tidigare...Ska bli ren glädje o börja igen trots träningsvärken som väntar runt hörnet... Äntligen!!! Så vad fick jag för pengarna? Ridhjälm, ridbyxor, ridskor och ridvantar. YEJ..jag är redo nu.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0