Från början igen

Natt till iår var underbar, sov länge o mycket. Natt till idag= raka motsatsen. Flisan hade bestämt sig för att inte somna igår på kvällen. H började lägga henne 19.30 o kl 21 var hon ff vaken..Då la jag henne i min säng o tänkte bära över henne när hon somnat. KL var närmare 22 innnan hon somna :( o sov oroligt. Detta innebär att jag har haft henne brevid mig hela natten o knappt fått sova själv. Sparkar i ryggen o ständigt buttande..åh vad trött jag blir. Dessutom har jag legat o balanserat på kanten av min sänghalva..Aj..ont i ryggen. Trött som ett svin och hungrig. Ja minsann, denna dagen kunde ju börja bättre. Min utvilade kropp från igår är som bortblåst. *poff* Bara o börja om från början igen med att samla timmar för att bli pigg o allert i gen...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0