Effektiv som fan!!

Grymt toknöjd över mig själv nu. Har surfat runt på nätet o hittat det jag behöver om mr Howard Gardner o hans multibla intelligenser. O döma till min förvåning..Det är ju asintressant. Å inte nog med det.. jag hittade en sida med konkreta exempel vad intelligenserna verkligen betyder..*sniff sniff det luktar ett bra betyg här du...* Pratade med bästa Ballerina en sväng nu o hade jag varit närmare så hade jag hjälp dig lämna in pappret vet du...Men alla fall..hon tyckte jag lät hjärntvättad. Hm.. Ja lite..eller miljöskadad? Det är ju det här jag ska jobba med när jag kommer ut. Så why not..el försöka arbeta med, det beror ju lite på hur planering o tiden återigen räcker till. Nu ska jag hänga en tvätt, fylla på en ny maskin, äta lunch, åka till biblioteket o läsa lite mer..VERY EFFECTIVE!

Kommentarer
Postat av: Loo

Vad ska du hitta på idag då?

2009-01-29 @ 11:54:51
URL: http://loem.blogg.se/
Postat av: Anonym

Och du snackar om ditt dåliga samvete och göra för lite ts! Du är ju nyttig som för två skållade troll! Men... appropå det där att göra för lite så sa en lärare till mig en gång att alltid tänka på dom små roliga sakerna som man gör varje dag, att man har gott bröd till frukost osv... sånna småsmå saker.

2009-01-29 @ 19:17:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0