Dagen i korthet

Fick inte min efterlängtade sovmorgon eftersom de ringde från csk o ville att jag skulle jobba. Kan inte pga olika saker. Ska alla fall jobba söndag. Vi åkte ut en sväng på fm o kolla lite förvaring för tvättstugan o hur vi ska komma överrens om detta är en fråga i sig. Hem för mat. Köttsoppa och pannkakor med grädde, glass o sylt. Mmm Vila o mitt upp i allt dyker bästa Håva o Jimmy upp. Hej hallå! Dåligt med kaffebröd så man tager vad man haver.. gräddglass med kolasås o strössel...Hade även några dumlekakor kvar men de smakar bäst nybakade. Jaja, big mama styr upp lite alla fall. När grabbarna åkt så packade vi oss in i bilen o åkte till Ikea. Vi kan säga så här att vi var lååångt från att vara ensammna att åka dit idag. SÅ MYCKET MÄNNISKOR, herregud. Vi kolla mer förvaring o kom ut från ikea 44 kr fattigare. 3 plastburkar med lock o en bunt servetter. Å korv..Mmm MIddag i huset består av följande; ugnsstekt lax, vitlöksmarinerade potatisklyftor med ltie wokgrönsaker och en kall sås med dill o citron. Mmm. Morgondagen kommer att tillbringas i Örebro. Eller ett par timmar alla fall. Ja, jag ska köra lugnt o sakta. Mer paket o mat..Fast mammas o A lagar den allra bästa kalkonen så det är värt resan egentligen bara därför :) Nej, ska ta hand om fiskarna i ugnen nu å duka ltie fint. ADJÖKEN!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0