Bara så bra som det kan bli

Shopping, god mat, goda drinkar, bästa sällskapet, gulligaste hunden, en massa affärer, riktigt schysst resturang, Martin Dahlin, Gothia Towers o heaven 23, spårvagnar, bussar o båt. Göteborg...fantastiska Göteborg..å EVELINA!! Tåg, fynd och trevliga människor. Det var skönt att få vara Sara en stund. Nolltolerans för barnkläder denna helgen o det är så sant som det är sagt. Inte en påse kom jag hem med till smulisen. *förlåt* Sambon o dottern mötte upp mig på tågstationen..Gissa om liten flis var glad o se mig.. Själv fick jag tårar i ögonen för jag har verkligen saknat min lilla älsklingsunge..Svärmor hade skickat med en matlåda från kvällens middag så varm mat på bordet när jag kom hem. Tack! Har visat sambon mina nya kläder..fick helt godkänt! jag är så skitnöjd! Skitnöjd o innerligt happy över att ha haft en sjukt bra o härlig helg.

Kommentarer
Postat av: Evelina

Mer sådana helger gumman :) Det är du SÅ värd! Alla gillade dig skarpt och ingen är gladare än jag över att få haft lite Sara-time en hel helg!

2009-01-27 @ 02:49:16
URL: http://peaceofcakeblog.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0