Happy fu**ing new year

Fy fan- ge mig ett slut på 2009 o 2010 samtidigt. Det har i stort sett varit ett riktigt jävla pissår. Några ljusglimtar finns..lilla Tristan kom till världen tex. Flis fick en cykel på sin 3-årsdag, ridningen, M o P bröllop...Men sen är det iinte så värst många fler ljusglimtar. Besvikelse o tårar i överflöd, ilska o onödiga påhopp likaså. De 2½ sista månaderna på 2009 kommer jag aldrig att glömma. Aldrig har jag varit så ledsen, orolig .. förtvivlad o maktlös. Jävla cancerhelvete som valde att göra entré i mitt barns lilla kropp..Jag vet att 2010 kommer vara full av smärta, obehagliga o smärtsamma behandlingar för Flis del. Är det något att se fram mot? Ett bättre nytt år? Nej.. 2010 kommer inte bringa någon större lycka över mig el min familj. Sitter här i mitt hus på årets sista dag o tänker över livet. Det blir aldrig som man har tänkt sig... Jag vill passa på o säga tack till mina underbara vänner som finns vid min sida o ger mig energi o styrka för att orka min vedervärdiga "vardag". Mina fina genomsnälla vänner som ställer upp med oavsett vad man ber om.. Jag älskar er. Men happy fucking new year på er därute.. hoppas 2010 ger ER vad ni vill ha. Jag ska kämpa för att hålla mig med näsan över vattenkanten o vara här o nu. (plus att jag ska tappa 10 kg...så det så)

Kommentarer
Postat av: GT & GB

Så Sant men se det från andra sidan som jag brukar säga!! Vänd på det!! Ja jag vet vad jag pratar om!! Många Nyårs kramar till er!!

2009-12-31 @ 17:14:21
Postat av: Faster Maria

Vi tänker på er ikväll och skickar kramar från Malmö, Maria och Robban

2009-12-31 @ 17:48:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0