Håll i er nu.. the diet.

Tankarna går på fullvarv.. Nu kör vi igen.. Känner mig plufsig, fet o dallrig efter att ha frossat i julgodis i h-e-l-a december.. Det syns på vågen o på mina kläder.. Suck. Nu jävlar är det nog.. (säger hon som precis ätit en bit gräddtårta som jag o Flis har lagat ihop ikväll...) Är inte sugen på mer sött nu. Orkar inte. Minus på mitt frossande. Blää..Ingen dag är så bra som idag.. ett steg mot rätt riktning. Mål? -10 kg till att börja med. Håller er uppdaterade ska ni se. Slarvar jag så berättar jag..kanske..Innebär detta att jag ska ta tag i min värsta allergi- motion? Ja, typ. Promenera ett par ggr per vecka borde jag väl kunna styra upp? Å nu finns det varken ormar, grodor eller annat slemkräk ute i Kilenespåren..Hm..kanske vågar mig ut snart då?

Kommentarer
Postat av: Anonym

Var inte du alergisk?? ASG

Gillar dig gumman, ta hand om ditt tempel*:)

2009-12-29 @ 20:02:05
Postat av: Josefin

Du är bara bäst! Grymma SARA!!! :D jag följer gärna med dig, det dallrar lite väl mycket här med! :P kraaaaam

2009-12-29 @ 20:43:29
URL: http://josefinewedin.blogg.se/
Postat av: mamma

lägg av, det är - 20 ute. låt bli kilene

2009-12-29 @ 21:03:40
Postat av: Jossan

Sara du är ju så fin som du är :o)

2009-12-30 @ 19:56:45
URL: http://jossan-jossansblogg.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0