Då börjas det igen då.

Som ett brev på posten. Flis har fått de dära hemska blåsorna i munnen igen. Noll aptit o vill inte dricka Det är klart.. det gör ont i hals o mun. Stackars lilla underbara Flis..Juldagen tillbringades hemma, bara vi o inga planer. Flis var riktigt sliten efter julafton. Idag har jag sprungit runt på stan i flera timmar o försökt fynda. Gick sisådär, shoppade gjorde jag till mig själv (Yej på det Ballerina!!) och till Flis såklart men inget på direkt rea. Sällskap var underbara Maria-älskad för precis som den underbara människa hon är, min riktiga sol. Tack snälla Maria för en trevlig dag o jag ser fram mot morgonkväll :) Bästa älsklingssyster var här en sväng. ÅÅÅÅÅHHHHH vad jag saknar dig o pojkarna..Skönt o prata en stund gumma. Love you. Nu är det Mission impossible 2 som gäller på tv4+.. Klassiker, eller vad säger ni? Lite lagom en lördag tycker jag alla fall.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0