12:an.. igen

Fan, Flis feber gav inte med sig.. KL 22 pratade jag med 12:an i telefon o kl 22.15 ringde läkaren upp. Ni måste åka in.. Hon kan ha en infektion som måste behandlas med antibiotika. Tårarna bara rann..Nej..snälla inte. Min lilla tjej går igenom ett helvete utan alla vändor till sjukhuset. KL 22.45 var vi på plats o blodprover togs, sängar bäddades iordning o Flis kräktes ngt så fruktansvärt.. Hon kan lätt göra det nuförtiden när hon stressar upp sig. Antingen kräks hon riktigt mkt slem, eller så blöder hon näsblod..Har precis pratat med H, han sov där inatt tillsammans med smulisen o jag åkte hem 00.40...Riktigt jobbigt att lämna sitt barn bara så där. JA, H är där.. men varken han el jag vill lämna henne när hon är där på sjukhuset. Ingen läkare har varit där än.. Bakjouren var upptagen med annan pat. Hoppas ngt BRA händer på morgonronden.. Jag ska ta en dusch, piggna till o sen åka till sjukhuset innan jag ska till skolan en snabbis- för hur det än är.. Flis går före allt annat. FAMILY ABOVE ALL OTHER...

Kommentarer
Postat av: Josefin

stackars stackars lilla pluttan.. :( att denna lilla tös ska få gå igenom så mycket skit.. Hoppas verkligen ni får positiva provsvar och att det blir en ljus dag för er i regnet!

<3Flis Above All!<3

2009-12-07 @ 09:37:11
URL: http://josefinewedin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0