Jomenjavisst

Lite dagistid igen då. Flisan verkar gilla sin nya avdelning o känner många av barnen sen tidigare. Det är bra. Minus på sömn udner det första vilan som var idag.. jaja. Skitsamma. Det kommer det med. Har haft gumma-tid idag. Bara en massa mys o prat i flera timmar. Lilla T..hjärtegull...Jag har snoosat bebis länge idag må ni tro. Vilken sötis. <3 Runt 15 kom gumma igen med sötnos nr 1 o 2 med sig. Storebror O busade runt med flis i flera timmar.. Skönt o se hur bra dom kommer överrens. Sen att det blir en o annan sammandrabbning..jaja..dom är ju bara barn. Diet..Dag 2 nu..känns ok än sålänge. Inget direkt sug efter sött o kakor. Har blivit liiite mkt av sånt i sommar. Äter min mat o sen är det bra. Mellis äter jag med flis, mest för att hålla blodsocker i balans. Men det funkar..Ska ju ut på galej imorgon..men det innebär ju inte frossa time av chippa(gillar inte), godis(behöver inte) o fyllekäk (äsch va fan.. det är ett måste) Har varit ute på en sväng med H idag. Det blev Rusta..å ett poolköp. En pool liksom. Ingen maffig sak..typ en sån som ni har mamma...Coolt. Blir o packa upp den nästa säsong. (tittar ut när regnet öser ner...) Har laddat in bilder från kameran till datorn nu..synd bara att jag sitter vid den andra datorn just nu bara...JAja.. det kommer det med. Dessutom har det krånglat med uppkoppling HELA dagen till internet. Nu är det vällingtime för en trött o sliten, men lycklig Flisfis

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0