vad blir det? vet inte hur jag ska lösa detta

jag mår pyton. Är snurrig o yr o blek som ett lakan. Bad min sambo hämta Flis idag för jag vågar inte köra bil...bra dag o jobba över måste jag säga. Hade totalt glömt bort det..hur ska jag göra? Jag tycker inte att det känns säkert att köra bil när jag mår så här. Vem kan hjälpa mig att hämta smulisen idag...Funderar på att ringa pappa o be han hämta flis. Han slutar inte förrän kl 16.30 men han kanske kan hjälpa oss o gå tidigare? Måste ringa pappi nu. Hej på en stund..

Kommentarer
Postat av: Evelina

Gummsan...ta ett par alvedon och gå och lägg dig! Vadå jobba över? Fine pengar är bra men familjens hälsa går först! Hade gladeligen hämtat henne om jag va kvar i stan! kram

2008-09-11 @ 14:18:26
URL: http://peaceofcakeblogg.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0