Upp o hoppa!

Nu är det morgon igen. Yej..Damn...även om jag har lagt till en ny vana på morgonen (kaffe) så verkar det ta en stund innan det ger effekt. Flera mornar i rad så har jag bara kännt mig allmänt förvirrad o snurrig när alarmet ringt. Sover supertungt på natten, men när jag vaknar känns det som ngn drar mig upp ur den djupaste gropen ever. Men, upp o hoppa!! Det är en ny dag :)Tänk vad mycket kul man kan hitta på idag?! Själv ska jag försöka få på mig o flis lite kläder, göra oss iordning o dra till dagis o sen vidare till universitetet. Hihihi jag måste säga universitetet ibland för att nästan som att nypa mig i armen för att se att det är sant. Jag har så otroligt skoj i skolan o lär mig massor. Som jag sa till H igår. Bild är min svagaste skapande sida. Men nu lär jag mig alla fall teknikerna HUR man ritar, så man skulle kunna säga att jag är grym att rita...teoretiskt alla fall :) Ska fota min grodan boll look alike idag. Hehehehe sååå ful jag lovar. Ha en bra dag

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0