The diet

Kanske är dags för en liten uppdatering om the diet. Ska väga mig igen på fredagmorgon o se vad som hänt. Känner mig duktig, att dieta så här har jag egentligen aldrig gjort..eller jo jag började egentligen förra hösten men efter jul där någonstans rann det ut i sanden. Från sep till dec förra året vart det minus 9 kilo. Det är skönt. Kläderna satt bättre o snyggare o jag kände mig faktiskt väldigt fin. Jag gjorde en kraftansträngning för att bli superfin till min systers bröllop i slutet av mars. Men det sket sig REJÄLT. Efter det sjönk typ allt utom kg. Den blev plus istället. Haft jobbigt i sommar, men ändå tagit tag i det o badat, solat o mått gott. Nu har jag dietat hm..måste tänka. Jag är inne på vecka 4 o sköter mig bra. Inget sött o gott på vardagar. Äter inget efter middagen kl 17.30 (som senast)utan dricker bara vatten/te/kaffe. Inget godis eller kaffebröd..inget fika eller kex. Gnällde ju lite om att jag inte gillar godis längre. Godis har blivit detsamma som chips..Gillar ju inte chips heller. Tar man ett chips så måste man trycka i sig en herrans massa till, så därför tar jag inte ens ett enda chips. Onödigt liksom. Lösgodis kvittar, bara att undvika ta den där första biten så i´m safe. Ska gotta mig i Oatley-glass med kolasås på fredag. Får köpa en massa god frukt o frossa i. Sugen som busen på Mango, Persika, Nektarin, Ananas...Mmmm Kan bli gött dä

Kommentarer
Postat av: mamma

kalas lördag

2008-09-10 @ 21:31:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0